Påsken över

Vi hade en mysig påsk som gick alldeles för fort som vanligt...

Vi var ute och lekte en stund på torsdagkvällen.
På fredagen var vi på Heron City och åt god mat och gick på bio. Vi såg Home och nja den var inte så bra.

På lördagen var det dags för kryssning. Barnen vann danstävling, musikquiz och godisbingo. 


Jag har varit så trött hela påsken. Tror att praktikveckorna tagit ut sin rätt nu...

Idag är skolan igång igen. Skrivit klart och skickat in vårdetiktentan och ska strax till sjukhuset. Dags för en praktisk examination i att sätta pvk och ge blodtransfusion. Nervös...




Onsdag har vi seminarium i internationalisering samt föreläsningar. Fredag har vi seminarium i vårdetik och sedan är kurs V42 slut.
Nästa måndag börjar kursen i palliativ vård och den kommer vara känslomässigt  jobbig känner jag. 


 


Kommentarer
Postat av: Ingells

Tack för en härlig påsk!! ❤️

Svar: Tack själv! Kände mig lite disträ men det beror på allt som tynger mig just nu. Men det var jättehärligt att ha er här. <3
Chetti

2015-04-12 @ 22:52:04
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0