Badhus

Igår, onsdag drog vi till badhuset i Storvreten med Anna och Denise. Först var Samuel jätterädd men efter en stund var det full rulle 😊

Henry släppte totalt och dök, lekte och simmade ett par simtag. Äntligen verkar rädslan ha släppt "stolt". Nu ska han bara öva, öva, öva 






Känner mig så bra 


Tre månader har gått sedan jag började träna och räkna kalorier. Kläderna hänger löst medans mina kläder i mindre storlek börjar sitta bra och jag börjar gilla min spegelbild igen. Nu krigar jag vidare mot en normalvikt och att bli mer fit/muskler.



Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen trevligt

och håller tummarna för henry nu .-)

Svar: Ja det var kul!
Mmm skönt att han inte är rädd längre...
Chetti

2015-08-09 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0