Tillbaka i 08-land



Igår när vi kom hem var jag sååå trött. Sov middag någon timme och somnade tidigt på kvällen. Men gjorde mitt träningspass trots min trötthet.

Idag, måndag har vi varit hemma. Tränat, ryttat upp, tvättat massvis, fixat med lite ärenden. Skolan närmar sig så ska leta lite kurslitteratur ikväll. 

F hade köpt en födelsedagspresent till mig (på sin egen födelsedag...) 

En ny bärbar dator yeah. Nu är jag redo för de två sista terminerna. 

Imorgon ska vi ut på äventyr för nu är batterierna lite laddade och barnen måste ju få ha lite kul! F är ledig denna vecka och det behövdes både för honom och för oss.

Fortsätter min nya bana med träning och en ordentlig kostplan. På lördag är det vägningsdags, tre veckor sedan sist. Får se om det fortsatt neråt trots ledighet och Skåneresan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0