Torsdagen

Vi åkte till Hågelbyparken igår, jag och Samuel eftersom storasyskonen sov som stockar.





Det är en 4h gård så de har djur att titta på men också underbara naturområden.
De har också en rolig lekplats där vi lekte en stund. Sedan tog vi bussen hem. Senare kom Anna o Denise o hälsade på.

Vi har köpt en till bil, en Volkswagen Passat, jättefin och nästan lite lyxig. Tanken är att vi nu ska sälja min älskade Chrysler buhu, min fina, underbara, bekväma o stora bil. Men den är dyr i drift tyvärr... Får ta foto på nya bilen o lägga upp senare

Idag ska vi till Grönan och ha kul! Åka en massa karuseller!!

Vill tipsa er filmälskare om Popcorn Time, vilket är ett program du laddar ner på datorn. Det är en amerikansk streaming sida för film och serier, nya filmer och serier. 
Det funkar jättebra och jag har redan sett två nya filmer igår och min favoritserie finns också där. Det är lätt att söka och det streamar på bra. 

Trevlig helg på er!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Vackra bilder och en gullig gris och ståtlig tupp! Tänk att ni har skaffat en ny bil.Hoppas ni får ordentligt betalt för den andra!

Svar: Ja vi borde få en bra slant för den 😊
Chetti

2015-08-07 @ 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0