Helgen lider mot sitt slut






Kalaset var mycket lyckat och Henry sade att det var den bästa födelsedagen ever. 
Av oss fick han mest PS3 spel som han önskat sig, onlinespel på PCn och lite annat smått och gott. Av kalasbarnen var det pengar, radiostyrd bil, pyssel m.m. 



Idag storstädade vi och sedan trotsade vi kylan och gick ut och testade en radiostyrd helikopter som Henry fick av oss. 


Samuel somnade innan läggdags. En helg full av upptåg tar på sina krafter 😄
Imorgon kör vi igång sista veckan på praktiken/sista skolveckan innan jullovet. Jag jobbar tisdag, onsdag och fredag. Måndag är jag hemma och försöker få ihop den svårförstådda hemtentan och på torsdag ska jag till skolan och träffa lärare samt några skolkamrater. Dessutom ska jag göra klart båda hemtentorna och skicka in. 

Jag har fixat presenter åt både fröknar och min handledare på praktiken som de ska få på fredag. 


Glad tredje advent!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0