Bebissnusande




Det blev bebisgos med gudfars lille son. Så gullig och liten!

Och nej jag är inte ett dugg sugen på bebis igen. Jag är lycklig för de barn jag har och nu satsar jag på min framtida karriär. Känns oerhört skönt att inte känna suget alls! 

Samuel o storebrorsan J lekte jättefint och de var så goa mot varandra. Synd att de bor så himla långt bort bara...

Imorgon är det en ny pluggvecka och vi börjar med föreläsning i Praktisk Pedagogik. Sedan ska vi jobba i grupp med vår examinationsuppgift 1 som ska redovisas 12/2. Grupparbete är inte min grej men det är bara att gilla läget 😊
Ska räkna, räkna, räkna hela veckan också inför tentan på lördag...

Ha en skön vecka gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0