Fredag


Detta är vad jag sysslat med i veckan. Imorgon är det dags för läkemedelsräkningstenta nummer 2. Den är mer komplicerad än den förre så det gäller att hjärnan är kall och att tungan ligger rätt i mun. 

Håll en tumme eller två åt mig imorgon 10.00-13.00.


Imorgon börjar Alicias dansskola, streetdance. Pappa F tar med henne dit eftersom jag skriver tenta. 

Helgen blir annars en hemmahelg, har en del grejer att fixa som jag inte hunnit med. På söndag blir det storstädning. 

Ha en fin helg




Kommentarer
Postat av: annaadidas

lycka till imorgon vännen :-)

Svar: Tackar! Nu är det över och det känns ok. Jag förstod talen o räknade så gott jag kunde.
Chetti

2015-02-06 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0