Pics



Bilder på en spexig Samuel, en förkyld o jäklig mamma o min studiehörna.

I helgen låg jag däckad i sängen, kollade film, åt gott o tyckte synd om mig...

I måndags var det bara att dra mig upp o starta en ny vecka. Vi hade läkemedelsräkningsföreläsning och om vi tyckte det var svårt i förra terminen så  är det inget mot nu 😣
Men jag har ingen ångest utan mer en motivation att sätta mig in i det o hålla huvudet kallt. Vi har 5 ggr på oss att klara det denna terminen. Jag har redan börjat räkna för fullt. Talen är nu mer komplicerade med mer text, siffror o uträkningar...
Klara jag inte det första gången då är det bara att ta nya tag, kolla vad som blev fel o försöka igen. O alla frågor jag har nu innan ska jag ta reda på innan tentan.

Igår hade vi seminarium i ämnet grupprocessen. Ganska tråkigt men troligen lärorikt för oss som framtida ledare. 

Nu är jag på väg till skolan för att träffa min basgrupp för att ha PBL, problembaserat lärande. 

Imorgon blir en hemmadag för att plugga. På lördag ska jag och Alicia ut o shoppa kläder och sedan blir det en mamma-pappadag. Vi ska se Hobbit 3 på bio och sedan ut och äta. Myyysss ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0