Fredagen i Malmö


















Idag har vi varit borta hela dagen. Först åkte vi till Tekniska och sjöfartsmuseet där barnen fick uppleva en del av min barndom med att leka på de båtar jag lekte på som liten och gå in i den läskiga ubåten vi gick i som barn. Riktigt kul!

Sedan gick vi i stan, från Stortorget till Triangeln och det var roligt att se alla förändringar. 

Sedan åkte vi hem till farbror Freedom med familj och hälsade på/firade kusin Gabriels 13-årsdag!! Mysigt och trevligt som alltid!

Det finns inget bättre än familjen! <3

Imorgon ska vi umgås med brorsan och hans familj och eventuellt fler syskon. Kanske grilla och definitivt äta gott!
Har skött mig hela veckan med bra kost och powerwalks i Pildammarna. Så imorgon blir det till att njuta. Kan inte väga mig imorgon så det är bars att kriga vidare 💪💪

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0