Onsdagen i Skurup

Vi åkte till Ystad Djurpark













Först regnade det en del men sedan sprack det upp och blev fint väder.




På kvällen blev vi hembjudna på grillning till min andra syster Karin. Mycket god mat och trevligt sällskap! Samuel tyckte jättemycket om en hund som var med under kvällen.

Tyvärr föll jag för frestelsen igår och åt både det ena och det andra. Svårt när man är ledig och bortbjuden. Och jag föll dit och denna gången var det inget planerat och inget jag egentligen ville... Men nu hände det att sockerdemonen tog över min hjärna i några timmar.
Men nu efter en god natts sömn och klarare tänk så ska jag stänga in henom i garderoben igen och slänga iväg nyckeln. Hen ska inte ta över mitt liv igen! Jag ska INTE gå tillbaka till de gamla vanorna! Ny dag, nya tag och nu krigar jag vidare!

Vill vara ärlig mot mig och mina läsare. Både berätta när det går bra och när jag faller hårt!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

Pandoras låda är öppnad.... (sagd med riktigt dramatisk domedagsröst.....)

Svar: Nej du, den stängdes igen med stor kraft. Följde min kostplan igår och åt inget onyttigt. Så tillbaka på banan igen. Tänket "nu har jag förstört allt, lika bra att äta skit resten av veckan" är borta. Jag är ändå stolt o känner mig grym över min styrka när jag varit här nere i Skåne!
Chetti

2015-07-31 @ 07:35:13
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0