Tisdagen i Skurup




Igår, tisdag åkte vi till inomhusleklandet Busfabriken i Malmö. Så stort och fint!! Jag fick mig ett ordentligt träningspass när jag i nästan 3 timmar fick jaga efter Samuel...

Efter mycket funderingar fram och tillbaka igår så bestämde jag mig för att äta onyttigt  till en film på kvällen. Rädsla över att falla tillbaka till sämre vanor var en av anledning till min tveksamhet. Har inte ätit onyttigt sönd-fred sedan 2/5....
Men nu gjorde jag det och idag kör jag vidare som vanligt med min kostplan och jag gick en powerwalk imorse. Det var ett medvetet val så det känns ok. Men inget som kommer upprepas resten av Skåneresan!

Nu krigar jag vidare!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

det är ALLTID ett medvetet val..... en gång är ingen gång, två gånger är två gånger för mycket... akta akta...

Svar: Vi har olika åsikter i den frågan hehe. För mig är mitt sockerberoende inget val utan något som fuckar min hjärna. Då äter jag onyttigt trots att jag innerst inne inte vill, som ett tvångsmässigt beteende, robotstyrd på något sätt....
Ja, jag föll dit igår igen och denna gången var det inte medvetet. Jag åt gott på kvällen tyvärr...
Men idag är det nya tag och nu kör jag vidare! Ska stånga bort min sockerdemon med all min kraft! Hen ska inte vinna denna gången
Chetti

2015-07-30 @ 07:21:07
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0