Torsdagen i Skurup

Torsdagen spenderades hemma vid tv/datorer/mobiler. Skönt att slappa lite 😄

Nu ska jag strax ut på sista powerwalken i Skurup för denna gången. Igår var jag tillbaka på banan med min kostplan och tänk. Två dagar då jag åt onyttigt här i Skurup ska INTE få förstöra tre månaders träning och bra kostplan. Tänket "nu är allt förstört, lika bra att jag äter skit resten av veckan, på måndag m.m." är borta. Torsdagen var jag back on track och nu är det bara att kriga vidare.

Jag är ändå grymt stolt över att jag klarat det så bra här i Skåne. Både med träningen/powerwalksen och att följa min kostplan. Middagarna har varit annorlunda men det kanske är bra?!

Idag drar vi tillbaka till Malmoe och lilla mormor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0