Första delmålet check

Jag har nu nått första delmålet med bravur 👏👏

Jag började på 87,1kg för 7 veckor sedan och en BMI på 32,7 vilket är fetma. 😣😣

Idag visade vågen 78,1kg vilket innebär att jag gått ner 9kg och gått ner till en BMI på 29,4 vilket är övervikt. 

Jag är så glad att jag hittat min väg som för tillfället och förhoppningsvis alltid kommer funka bra. Jag räknar kalorier och tränar 5ggr/vecka. På lördagar äter jag vad jag vill men då blir jag oftast mätt så fort att det inte blir så mycket ändå. 

Jag krigar nu vidare mot nästa delmål så då får ni nästa uppdatering!!

There is no shortcut to success! No pain no gain!! Heja heja

Kommentarer
Postat av: Anonym

jupp jupp härligt att se att mina slagord har gått till allmän användning hehe :D klart det systemet funkar, jag uppfann det ju haha....

2015-06-21 @ 10:13:15
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Som jag sade tidigare!! Well done! Och high five du är grymt duktig och inspirerar många
🙌❤

Svar: Jag krigar vidare och hoppas vikten fortsätter neråt ❤️
Chetti

2015-06-24 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0