3-årskalas och mello





3-årskalaset blev lyckat, inte för mycket folk utan lagom. Vi bjöd på Jockes gryta med ris, blandsallad och sausagerolls. 
Sedan hembakta kanelbullar, hallongrottor och chokladbollar samt chocolate chip cookies och Bragokex. Schwarzwaldtårtorna var köpetårtor men de är grymt goda.

Samuel fick böcker, målarset, motordriven båt att ha i badkaret samt 500kr. Av oss fick han en trehjuling, en batteridriven robot och lite annat smått och gott. 

Ikväll blev det mello och min favorit vann! Zelmerlöw mef Heroes. 2:a kom min andra favorit, jojkaren 😊




Kommentarer
Postat av: Stamp-E

alltså hallå.. haha... inte för att vara sån, men gå igenom dina selfies, you look like a real psycho haha.... tror du försöker för hårt haha... :P

Kul ni hade bra kalas... göttigt...

Svar: Det är så jag ser ut, psycholooken är min grej antar jag 😊
Chetti

2015-03-15 @ 12:01:57
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: annaadidas

det var mycket trevligt och goa kagor ;-)
fick ett gott skratt med, härligt!!

Svar: 👍😊
Chetti

2015-03-15 @ 12:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0