Tre veckor till jullov!!

Andra veckan på praktiken är över och nu var det roligare. Jag har fått vara aktiv och gjort en massa saker 😄
Tre veckor till jullovet! Längtar



Vaccin, insulin, omläggningar, tömma drän m.m. Journalfört och en massa stödstrumpor 😂
Idag var det tufft då vi var hos en 50-plussare som har cancer i buk/lever gift och har ett yngre barn. Hen grät och var helt ångestfylld, kröp ihop på golvet, vandrade runt o sade ångestfyllda saker. "Vill orka ta mitt barn till julmässan samt julpynta härhemma, vet ju inte om detta är sista gången". Det var inte långt till tårar för mig, det var riktigt tungt 😥




Mitt lilla hjärta ❤️

I helgen ska vi julpynta och imorgon ska jag och Henry mitt mellanhjärta ❤️ ut själva på shopping, bio och mat 

Uppsatsen blir utlagd på nätet vilken dag som nu, spännande! Måndageftermiddag får vi svaret på läkemedelsräkningen och det är ångest! Om jag får U blir jag ledsen 😥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0