Ännu en vecka förbi

Tentan i läkemedelsräkning kändes bra men man vet aldrig hur det gick förrän man får tillbaka den. Lång väntan...
 
C-uppsatsen går sakta framåt. Vi har hittat artiklar som vi är nöjda med men några är vi osäkra på... Vi har skrivit resultatdelen och skickat in allt inför mittseminarium på måndag. Jag är så nervös inför måndag speciellt när jag fick höra att våra opponenter suttit hela dagen med vår c-uppsats... Känns som vi kommer bli slaktade =(
Men det bästa är att vi har då en hel månad på oss att fixa till eventuella fel.
 
Vi är nöjda med vad vi producerat men andra ser ju arbetet med andra ögon och det ska bli både skrämmande och spännande att höra vad de har att säga... Hela uppsatsen är ju långt ifrån klar men en bra bit på vägen har vi ju alla kommit.
 
Nu gäller det att kämpa på ordentligt sista månaden innan den ska in! Vi ska då ut och fira att skolans värsta skoluppgift är över...
 
Nästa onsdag till fredag får vi besök av Christine (Luckys fru, may his soul rest in peace) och deras två pojkar David och Daniel. Tycker det är lite synd att de kommer mitt i veckan för både jag och barnen har skola och dessutom utvecklingssamtal både onsdag och torsdag,,, Men vi får umgås på kvällen då. F är fortfarande sjukskriven så han får umgås med dem.
 
I helgen ska jag shoppa overall till Samuel och strosa runt lite för mig själv. Sedan måste jag vila mitt huvud för skolan tar musten ur mig just nu både fysiskt och psykiskt...
 
Vår c-uppsats kunde inte passa bättre just nu - Rosa månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0