Kommentarer och likes

Är det bara jag som ibland funderar på varför vissa människor aldrig kommenterar/gillar dina bilder på Instagram, vad du lägger ut på Facebook och bloggar om m.m.?
 
Vad kan vara orsaken?
* Du gillar inte mig? 
* Jag lägger ut så tråkiga inlägg, dåliga foton eller har en tråkig blogg (som ni ändå går in och läser hahaha)?
* Du är en anonym stalker?
* Du är avundsjuk på mitt fantastiska liv?
* Jag är en jobbig jävel?
* Du kan inte skriva?
* Tidsbrist?
* Tekniskt okunnig?
 
Ja frågan är rolig att spekulera i och lite ironi ska läsas in i inlägget alla era jävla PK jävlar =D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

för alla pallar inte... jag tycker det är mer intressant, att jag har folk som läser mitt shit varje dag, men den enda gången de kan kommentera är när de kan säga bulla grejer... har sett mönstret, till och med andra läsare har sett det, att vissa har fan koll på allt men kan bara skriva negativt... då är det bättre att de inte skriver alls...

Svar: Ok, har sluppit negativa kommentar änsålänge. Men roligt att folk följer en men aldrig skriver något. 😊
Chetti

2015-09-02 @ 06:21:08
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: anna

har du fått fler följare nu när den är öppen??

Svar: Min blogg har alltid varit öppen. Insta är öppen nu och ibland likar folk jag inte känner. Min FB är stängd
Chetti

2015-09-06 @ 08:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0