12 veckor praktik är över

Ja, igår avslutades min praktik på Beroendemottagningen där jag varit i 5 veckor och det var en skön känsla att 12 veckors praktik på 5 olika ställen nu är över!! Därmed har jag gjort klart alla praktikperioder på utbildningen.
 
Idag har jag skrivit klart 2 hemtentor i psykiatri och skickat in samtidigt som Samuel varit hemma för att han är förkyld och hostig... Inte lätt kan jag säga med denna unge herren som gör att blodtrycket skjuter i höjden och nerverna springer utanpå kroppen. Sedan läste jag på lite inför kliniska examinationerna och slutligen skickade jag in lite dokument för att kunna få betyg för praktiken.
 
Jag har precis kört ett träningspass med min PT Bob Harper från Biggest Looser =D och nu tar jag en välförtjänt helg. Vi ska väl inte göra så jätteroliga saker mer än att tvätta, handla och jag måste plugga på söndag.
 
Älskar mina nya färgglada vattenflaskor från Wish, 17kr styck. BPA free tydligen men vet inte om man kan lita blint på det...
 
Ni får ha en härlig helg gott folk!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0