Fredagkväll

Veckan har bestått av föreläsningar, de kliniska examinationerna och en massa läsande och antecknande inför den kommande salstentan. Är så slutkörd när det gäller pluggandet, det är verkligen sista dropparna som kramas ur nu. Hoppas de räcker till så orken inte tryter innan skolan är slut. Det är sjukt mycket vi ska kunna inför salstentan i Folkhälsa och det är inga roliga och inspirerande grejer direkt så det är svårt att få in det hela. Men jag ska göra mitt bästa!
 
Betyg och omdömen från min psykiatriplacering på beroendemottagningen =D  Kunde inte blivit bättre och det är kul att höra!
 
I helgen ska det storstädas för här ser för jävligt ut. Sedan ska jag ut ett par timmar med Samuel, lite egentid med mamma utan storasyskonen. Det blir troligen lekland för det älskar han! Det blir tyvärr till att tvätta också, hatar att tvätta... Alltid fullt upp på helgen men ska försöka vila också =)
 
Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0