Helgen är över

Det har varit en helg som gått i 180 som vanligt. I lördags var det dags för lite mamma och Samuel tid så vi drog till "banan", Andys lekland.





Full fart men jag ser verkligen en förändring i hans beteende mot andra barn. Han hjälpte till, trängde sig inte före och gjorde inget dumt som att puttas m.m. Han gick fram till en 1-åring och sade "du har snor" sedan tog han upp sitt snytpapper ur sin ficka och torkade ungens näsa hahaha det var riktigt roligt!

På kvällen såg jag en bra film "The witch" (2015). Den var spännande och oförutsägbar, annorlunda och väldigt fängslande. 


Vi har snart bott i denna lägenhet i 9 år och varje år har jag irriterat mig på den skarpa solen på vår balkong. Nu har vi äntligen köpt en parasoll. 179kr på Rusta o foten kostade 129kr, väl investerade pengar. Ser framemot att sitta där nu i sommar 😄

Nästa vecka blir det sjukt mycket pluggande, all ledig tid kommer gå åt till att mindmapa och nöta in allt inför salstentan 3/5. Det är bara att planera upp det o sedan kötta på! På tisdag ska Samuel på synundersökning och på fredag hörselkoll. Hoppas det går bra denna gång!!

Önskar er en bra vecka! 

Ps. Här har det snöat hela dagen, 24/4 !!!! 😳😁😱

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gutt gutt

Svar: yep yep
Chetti

2016-04-25 @ 07:51:11
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0