Vecka 3 av 5 över

Tiden springer iväg... Mittbedömningen med min lärare o handledare gick bra, inga problem. Jag ska få ta "lättare" patienter själv nu och ev. få gå någon dag med de på soss. De är KBT terapeuter, boendestödjare och arbetstränare m.m.



Alla små steg räknas inom beroendemottagningen.


Saker får ta tid, förändringsprocessen.


Samuel hällde ut all oboy över golvet. Denna unge herren ger oss gråa hår...

I helgen blir det träning, städning, ätning, filmer och plugg. 
Vi har en salstenta 3/5 och jag vet inte hur jag ska hinna läsa alla kapitel, svara på alla instuderingsfrågor samt nöta in allt... Vi har två veckors praktik till, två hemtentor ska skrivas, 5 kliniska examinationer, seminarier, föreläsningar och annat utöver salstentan. Det blir att sitta kvällar, helger o nätter för att få en chans att klara allt. Usch sista rycket nu!!

Trevlig helg po er

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är grym, glöm aldrig det!!=)

Svar: Jo, det är jag hahaha 😂
Chetti

2016-04-04 @ 16:03:36
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0