Jobbehelgen i antågande

Hellu

Jobbar hela helgen, fredagkväll, lördagdag och söndagkväll. Troligen ensam med 10 patienter... Innan dagpersonalen går hem idag ska jag fråga lite saker som hur man kopplar in syrgasen samt vad jag gör om en patient dör.

Igår var jag ledig så passade på att baka inför Alicias kalas imorgonkväll. Vi ska bjuda på pizza, hembakat och en massa snacks. Jag kommer hem knappt 2 timmar innan kalaset så då blir det brådis.

Kändes såhär läskigt att vara ensam sjuksköterska i tisdagskväll!! Men det gick bra och det var en lugn o fin kväll. Hoppas helgen blir lika lugn.

F bjöd ut mig på lunch igår och det var trevligt och gott!

I helgen blir det som sagt en massa jobb och så Alicias 13-årskalas på lördag!

Ha en trevlig helg gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0