Ny vecka igång

Jobbehelgen är över och det gick jättebra! Det var dock ensamt att vara ensam sjuksköterska. Men från idag går vi upp i patienter, från 10 till 15 patienter och då kommer vi vara två sjuksköterskor på kvällar och helger, wihoo. =D
 
I lördags hade vi Alicias 13-årskalas! Jag kom hem knappt två timmar innan kalaset började och min käre gubbe hade städat hela huset så det var bara att duka och beställa pizzor. Det var verkligen en toppenidé att bjuda på pizzor, barnen och de vuxna åt med god aptit! Sedan bjöd vi på hemmabakade kakor och glass, när jag tog fram chips och annat snacks skakade barnen på huvudet och sade att de inte orkade mer hahahaha. Jag i ett nötskal, överdriva och föda folk tills de inte orkar mer =D
 
 
Alicia var nöjd med kalas och presenter! Jag tyckte också det var lyckat.
Imorgon, tisdag är jag ledig och det ska bli så skönt!! Slappa hela dagen är tanken hahaha och titta på film kanske, har lite abstinens för har inte sett någon film i helgen...
Sedan blir det jobb onsdag-fredag och ledig i helgen, jippie!
 
ha en fin vecka gött folk!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Smart idé med pizzor!! =) ser ut som ett lyckat kalas! =)

Svar: Det var väldigt smidigt med pizzorna och alla åt med god aptit! Kalaset var lyckat =D
Chetti

2016-08-31 @ 10:08:17
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0