work work work

Men igår var jag ledig .min enda lediga dag denna vecka och då passade jag på att ta med barnen till Gröna Lund.
 
 
 
 
Henry åkte mest av oss alla. Det var bra väder men på vägen hem så kom det en rejäl regnskur...
Samuel skötte sig väl, inte mycket gnäll alls och sprang inte ifrån oss en enda gång. Jag tyckte det var en lyckad dag.
Henry var så trött att han somnade på vägen hem med nappen i mun =)
Alltså lyckan av att ha en fungerande tvättmaskin igen är helt underbar. Min fina maskin må du leva i många år!
 
Denna helgen är en jubbehelg, fredagkväll, lördagdag och söndagkväll. Ska bli intressant och intensivt hahaha. Jag har redan köpt en massa gottegott åt barnen så de kan mysa ikväll utan mig.
 
Ha en fin helg allihopa!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0