Hallå ja

 
Jag och F hade en mysig dejt i lördags. Först åt vi kinamat vilket vi båda älskar och sedan gick vi på bio och såg ovanstående film. The revenant med Leonardo Di Caprio. Jag tyckte filmen överlag var bra, jag somnade inte vilket jag ofta gör på bio hahaha och det hände något hela tiden men... lite snudd på överdriven och jag kan ju inte avslöja så mycket mer än så =D
Den får ändå 4 av 5 av mig.
 
Min praktikplats på BVC Fittja blev tyvärr inställd då de anställda skulle på utbildning 2 av dagarna... Ska ju bara vara där vecka så svårt att ta igen senare. Så jag har fått en ny plats på Vårby BVC och det är också ganska nära oss med t-banan så det är helt ok.
 
Andra veckan på ortopeden Huddinge sjukhus pågår men idag hade vi bara ett interprofessionellt seminarium i ett par timmar på förmiddagen är vi skulle prata kring ett patientfall och vad vi sjuksköterskor gör. Resten av veckan jobbar jag kväll, dag, kväll och halva fredagdag. Sedan är praktikplats 1 över, redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0