Hmmm

Nästa onsdag ska jag till kvinnokliniken på intervju weeee det känns så rätt! Vill hellre jobba där än på Neo känner jag nu. Men redan på telefon så "varnade hon" för vissa arbetsuppgifter som sena aborter i v22 där kvinnan föder ut barnen... Det kommer säkert bli tuffa situationer men det är precis där jag ska vara känner jag i kropp o knopp

Nu idag ringde kardiologen, en hjärtavdelning som jag sökte till för ett par veckor sedan. Ska ringa upp imorgon men funderar på att tacka nej till intervju. 5 intervjuer på 2 veckor är redan inbokade och det blir svårt att hålla alla på alster om de nu erbjuder jobb måste jag fundera...
Är det dumt att tacka nej till intervju?! Kardiologen är längst ner på listan av de jobb jag sökt...

Åh, konstigt dilemma i Sverige att man blir kallad till för många intervjuer hahaha



Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ magkänslan! Tacka nej till cardiologen om Du inte känner för det. Då får inte avdelningen en förväntan på personal. Det tycker jag är ärligare än att tacka nej senare.

Svar: Mmm kommer berätta om alla intervjuer o höra vad hon tycker
Chetti

2016-02-23 @ 22:28:13
Postat av: mamma

Konstigt! Varför står det Anonym, när jag skrivit mamma?

2016-02-23 @ 22:35:48
Postat av: Stamp-E

ibland blir det anonym, det försvinner när man klickar i det först, så bara dubbelkolla innan du väljer Skicka kommentar...

du kan ju skjuta upp intervjun annars... tacka nej känns inte så smart...

Svar: Jag kommer berätta om alla intervjuer o sedan se vad hon tycker
Chetti

2016-02-24 @ 06:17:07
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0