Söndagkväll redan...

Helgen gick alldeles för fort som vanligt...
 
Jo, bilen underkändes vid besiktningen, ingen överraskning. Vindrutetorkare dåliga, bromslampa trasig, handbroms höger ur funktion och sedan någon ventil på avgasröret som måste bytas. Så det är väl bara att fixa det och sedan fixa repan över huven sedan säljer vi den. Vi räknade ut att vi kommer ha 4000kr mindre i utgifter/månad om vi blir av med den!! Visst den kommer saknas men det är dags att ta farväl...
Just nu står den bara på parkeringen och vi använder inte den alls.
 
Melodifestivalen startade igår yay, bra låtar som gick vidare men jag gillade även Mattias och Albins låt vilket definitivt kommer bli en radioplåga =) Troligen lär väl även Samir och Viktors låt bli det...
 
Jag sökte fem nya jobb i helgen, demensavdelning, geriatrikavdelning, hjärtavdelning, neurologen och en öron-näsa-hals avdelning. Det är bäst att söka många jobb, kanske har chans att gå på flera intervjuer och inte hoppas på första bästa.
 
Idag har vi varit hemma hos Anna, D och den nya kärleken, mysigt att få hälsa på. Nu är vi hemma igen och laddar batterierna för en ny vecka med nya upptåg.
 
Denna vecka ska jag vara på praktik på BVC i Vårby Gård som sagt och det ska bli roligt! Alicias dans startar imorgon igen så det lär väl bli diskussion vem som ska köra henne dit :-o
 
Jag har tränat två pass i helgen, jag kommer i fortsättningen träna på mina lediga dagar och de dagar jag slutar tidigt/jobbar kvällspass. För jag gillar att träna på förmiddagar då jag har mest energi och motivation. 3 pass i veckan ska jag fortsätta med. Maten ska jag skärpa till nu (läs: bara äta gott på lördagar!)
 
Ni får ha en bra vecka!!

Kommentarer
Postat av: Ingells

4000 mindre i månaden när ni säljer bilen?? Galet!! 😱😳 fast jävligt bra!! 😃👍🏻

Svar: Jag vet! 1500kr i lån, försäkring på dryga 1000kr och sedan bilskatten på 1100-1200kr varje månad. Sedan reparation/bensin m.m. 😁
Chetti

2016-02-08 @ 22:42:41
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0