Var det någon som sade sjuksköterskebrist?

Idag ringde B82 Öron-näsa-hals så det blir en intervju med de också. Det positiva med de är att det är en veckomottagning måndag-fredag. De jobbar varken helg eller röda dagar.

Sedan har jag fått mail av R71 geriatriken så vi ska bestämma en tid för intervju. Att jobba med äldre lockar mig också.

Nu börjar det bli nervöst och på riktigt! Jag får gå på intervjuerna och se om de erbjuder mig jobb och då får jag bestämma mig.

Neo lockar mycket men det är en ren lyx att få jobba dagtid månd-fred som SSK. Hmmm



Kommentarer
Postat av: Ingells

Åhhh så spännande!!! 😃😃😃👍🏻👍🏻👍🏻

Svar: Jag skrev fel på bilskatten hahaha, den är på 3-400kr i månaden så runt 3000kr tjänar vi på att sälja bilen
Chetti

2016-02-08 @ 22:33:40
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Stamp-E

gött mos... ja det blir ett intressant beslut... det är ju plus och minus med att jobba bara vardagar och helg.... ekonomiskt och framtidsmässigt... men samtidigt så är det lättare med familjen när du jobbar så.....

Svar: Mmm får först se vem som kan erbjuda fast heltidstjänst o vilken lön de erbjuder. Jag får sedan väga för och nackdelar mot varandra. 🙃
Chetti

2016-02-09 @ 08:25:59
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0