2015

2015
 
Det som varit bra: Ännu ett år av min skola passerat och att jag klarat av allt hitintills. Jag närmar mig med stormsteg examen och mitt nya yrke.
Vi har haft besök från Skurup och Schweiz under året. Det uppskattar vi och tycker är väldigt roligt!
Läkemedelsräkningstentorna är avklarade och det var ju in stora ångest när jag sökte in till sjuksköterskeprogrammet. C-uppsatsen är klar, godkänd och utlagd på nätet.
Gick ner 19kg och mådde superbra!!
 
Sämre under året har varit: Den oerhört tuffa tiden med c-uppsatsen, hade aldrig trott att det skulle varit så påfrestande och svårt... Att jag fick underkänt på läkemedelsräkningen första gången.
Vår ekonomi som svajar som bara den. CSN är inte fett och F har varit sjuk i omgångar under året. Mycket utgifter som är vårt eget fel egentligen t.ex. två bilar, avbetalning på dator och sådant.
Gått upp en massa kilo igen och mår dåligt fysiskt...
 
2016
Förhoppningsvis om allt går bra denna sista tiden så tar jag examen i juni och jag blir då sjuksköterska. Tre år på högskolan är över och jag kan börjar arbeta med ett yrke som för det mesta är uppskattat, roligt och utvecklande. Jag får en lön igen wihooo.
F börjar på ny kula med en ny yrkesbana som taxichaufför och förhoppningsvis går det bra och vår ekonomi får ett uppsving.
Hoppas kunna spara pengar och inte behöva nalla av dem hela tiden.
Hitta tillbaka till nyttiga kost och träningsvanor och gå ner till målvikten och hålla den.
Min bror Max gifter sig i Wales i sommar och jag, Alicia och Henry ska åka dit wihooo
Mest av allt önskar jag att vi alla får behålla hälsan!! Och att de som är sjuka kan bibehålla en någorlunda livskvalite så länge som de lever!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0