Fredagkväll

Jag har haft fyra väldigt lugna dagar denna veckan med mycket vilande och tittande på tv. Och idag är termin 5 officiellt över! =D
På måndag kör vi igång termin 6, sista terminen och det kommer bli några tuffa månader men det är bara att bita tag i det och ta en dag i taget.
 
Idag har jag filat på ett personligt brev och CV för jag tänkte börja söka jobb nu. Lika bra att börja och det hade varit skönt att ha det klart med jobb innan examen =)
 
I helgen har vi inga direkta planer faktiskt, imorgon är det ju lördag vilket innebär vägningsdag för mig plus unnar/ätardag. Förra lördagen mådde jag så dåligt, illamående och riktigt sjuk efter att ha vräkt i mig en massa fett och socker... Plus att jag blev jättetrött, som en zombie. Tänk vad socker påverkar kroppens system!
 
Jag önskar er alla en riktigt härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ingells

Och ändå har du längtat hela veckan efter att må så dåligt igen 😉

Svar: Det gäller att lära sig att äta lagom, men det känns som jag aldrig kommer få balans när det gäller maten 😔
Chetti

2016-01-25 @ 23:38:40
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0