Helgen


Första träningspasset 2016 avklarat 



Kryssningsgänget 😄


Bästa Anna som ställer upp i vått och torrt ❤️


Modiga Denini intog karaokescenen 3 ggr 😍😘
Barnen vann 7 gånger i godisbingot, blev lite pinsamt till slut 😂
Sedan vann Denise tipsrundan också 


Ville Viking var självklart med överallt 

Sista lediga veckan igång och idag har jag bokat tid för att göra nya pass åt mig, Ali o Henry. 
Jag har även ställt upp Alicia i kö på två friskolor, Kunskapsskolan i Tumba och Engelska skolan i Skärholmen. Hennes skola är en F-6 skola så högstadiet blir i en helt ny skola! Vi ska även söka kommunala skolor då friskolorna är mycket populära här. 

Jag har skrivit ut papper från min skola och kollat igenom. Det blir en hektisk men rolig sista termin. Men det är två veckor kvar på termin 5 då vi ska sätta ihop en powerpointpresentation av vår c-uppsats och presentera den på Onkologen på SÖS... Nervöst redan nu ju... 😱

I veckan har vi inga större planer, träffa en gammal vän hoppas jag på och att bara ta det lugnt och njuta!


Lille gubben är så förstoppad. Han är det i omgångar men nu är det många dagar sedan han bajsade... Idag gav jag laktulos men vi var tvungna att ge klyx också men inget har hänt än...
Blir lite orolig såklart för det kan leda till tarmvred o annat dåligt... 
Jag ser hur han kämpar o håller emot.



Kommentarer
Postat av: paula

you go girl med träningen menar jag! :-)
prova med katrinplommon, ge han mycket att dricka.

Svar: Känns skönt att träna! Känner mig starkare o piggare 😊
Det var en enorm bajskorv som kom ut till slut... Nu fortsätter vi med den underhållande medicinen ett par dagar. Ska köpa katrinplommon också! 👍
Chetti

2016-01-05 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0