Helgen

I helgen åker jag och barnen samt Anna och Denise kryssning och det ska bli kul! =D
 
Barnen börjar skolan om en vecka medan jag och Samuel har ledig till måndagen efter wihoo
 
Träning ska påbörjas igen efter mitt långa uppehåll och det blir ännu roligare att träna med snygga kläder. Jag ska dock inte träna 5ggr/vecka för det blev kanske för extremt men nu blir det 3-4 ggr/vecka.
 
Men de bättre kostvanorna börjar ordentligt på söndag eftersom 1/1 är dömt att misslyckas med massor av gott hemma och 2/1 är en lördag "min unnardag" så det blir söndag trots kryssning.
 
Önskar alla en trevlig helg!!
 
Och visst låg snön kvar här i 08-land så det blir väl en tur med pulkan senare idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött, hoppas ni får ball...

japp, söndag är knäckar-dagen....

jag ska ut och hitta mig en riktigt fet x-trainer, jag ska fan ha en sån hemma....

tjingeling

Svar: Det var roligt! 😄

Söndag började jag med kosten och änsålänge flyter det på 👍

Ja, skitbra att ha maskiner hemma. Jag har löpband och sedan träningsskivor som jag tränar med framför tv:n. Min fina träningscykel gick sönder tyvärr 😔. Ska köpa en ny senare i år
Chetti

2016-01-02 @ 10:01:30
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0