Presentation, uppsägning, flygresa

Vi presenterade vår uppsats för 8 onkologisjuksköterskor och det var nervöst i början men sedan rullade det på. De var verkligen intresserade och det blev en intressant diskussion efteråt! Godkända =D
 
Betyg från palliativa praktiken har kommit och jag blev godkänd. Jag förtjänar VG i mina egna ögon men men en svår praktik =)
 
 
Mamma det var inte gott" konstaterade Samuel efter att ha tagit en tugga av vårt grytunderlägg. hahaha
 
 Jag var inne på Citymail igår och skrev på uppsägningspapper. Vi satte sista dag som 31/5 men det kvittar för mig för jag kommer vara tjänstledig under hela uppsägningstiden. Lite vemodigt efter 16 år tillsammans men det är dags att gå vidare =D
 
 Idag bokade jag flygresa för mig, Alicia o Henry, till Cardiff, Wales. Min lillebror ska ju gifta sig 22/7 och det får jag bara inte missa. Så vi åker 20/7 och åker hem 24/7. Jag har ju då precis börjat jobba och vill inte begära mer ledigt än nödvändigt.
 Vi åker med KLM, med ett byte i Amsterdam. Dyrt men jag har tagit resan på avbetalning för våra konton gapar tomma... Lite läskigt att inte ha en enda sparad krona nu när F ska börja på ny kula i taxibranschen och jag bara har CSN. Men men det är bara att kämpa vidare!!
 
Ha en fortsatt skön vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

perfekta bantematen juuu :D

ja vi får skippa bröllopet om inte valle hinner dö haha... det är absolut ingen som kan ta honom... och det går inte med hundpensionat med crazy-dog...

Svar: Tråkigt att ni måste skippa bröllopet. Annars kan ju du själv komma?!
Chetti

2016-01-21 @ 07:50:27
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0