Veckans vägning

Upp 1kg buhu men är glad att jag vägde mig trots lite fuskande i veckan... 

Jag har satt ett nytt mål nu, under 65kg är målet och inte under 60kg. Tror det är mer realistiskt och förhoppningsvis lättare att hålla. Så 10kg kvar. 

Jag har ändå ätit bra kost i veckan och inte helt gått bärsärkagång men lite choklad, glass o chips har slunkit ner... Och ingen träning på det.
Om jag ska analysera varför så beror det på nytt ställe, nya tider som är oregelbundna o mycket i hjärnan. Min hjärna börjar säga "du förtjänar lite gott" och jag kan vara lätt övertalad ibland...

Men men lite analys på varför det gick snett och sedan på det igen 😄
Vill se så bra ut som jag kan på examensdagen 🎉🔜🏥

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

haha där ser man den fuckade självsynen lysa igenom (ja vi har alla fått den sen barnsben)

Tjock=ful, Smal=snygg.... så fuckade vi är...

trevlig helg

Svar: Tror de flesta har den synen 😄. De flesta vill vara normalviktiga och se vältränade ut, eller?!
Kläderna sitter bättre, man mår bättre m.m.
Chetti

2016-01-30 @ 10:45:41
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0