Veckans vägning!!


En bild från min app viktkoll.

2/5 vägde jag 87,1kg sedan gick jag ner 19kg och vägde 67kg i september.   Sedan blev allt fel, min överätardemon tog över och jag gick upp 12kg.
1/1 vägde jag 79,7kg
2/1 79,8kg

Och nu idag efter en vecka av bra kost och träning 76,2kg vilket innebär att jag gått ner 3,6kg denna vecka!!! Drygt 2 kilo mer än jag räknat med. 

Jag är så överlycklig!! Nu kör jag vidare på mitt koncept och hoppas på att nå mitt mål innan examen. Men mest hoppas jag på att mitt ätarmonster håller sig borta trots motgångar och svåra uppgifter i skolan!



Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jupp möed vätska i början

Svar: Ja, känner mig mycket mindre svullen i kroppen och ansiktet. Skönt att få en bra start i alla fall =) Nu är det bara att kriga vidare, mår sjukt illa av allt socker jag ätit idag blää
Chetti

2016-01-09 @ 11:10:49
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

hehe socker socker socker

2016-01-10 @ 03:41:52
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Jan

Bra jobbat, försöker själv komma tillbaka in i tänket just nu, tränar hårt, men äter alldeles för mycket...

Svar: Tack!
Vet hur svårt det är att hitta tillbaka! Bra att du tränar i alla fall. Kämpa vidare!!
Chetti

2016-01-10 @ 10:33:26
Postat av: Ingela

Och jag njuter av livet, hahahaha, men grattis till dig!

Svar: Jag njuter också av livet 😄. Jag mår mycket bättre fysiskt och psykiskt när jag äter bra och tränar. Dessutom har jag ju lördagar, unnardagarna att äta vad jag vill 😊
Chetti

2016-01-12 @ 13:03:43
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0