Jobbehelg

Så då var min första jobbehelg över och jag har insett att jobba helg innebär ren överlevnad. Vårdpersonalen ska överleva och likaså patienterna. 9 patienter hade jag ansvar för, 9 tunga patienter, både fysiskt och psykiskt tunga. Men jag klarade av det även om det var tufft emellanåt.
Trots de tuffa stunderna så är det ett fantastiskt yrke jag har, så väldigt givande! Jag har jättebra arbetskamrater som är så hjälpsamma. Vi är liksom ett team runt patienterna.
 
 
 Nu har jag en dag kvar på jobbet innan min långa ledighet på hela 6 dagar hahahaha. Ska njuta av varje minut =D
 2 dagar till Wales =D och idag åkte min mamma och två av mina syskon med familj till Wales. En annan syster är redan i Storbritannien och en annan bror ska också åka dit nu i veckan. Kul att vi blir så pass många syskon ändå, tror min bror uppskattar det mycket!
 
 Jag har knepat ihop en packlista inför resan. Imorgon efter jobbet får vi packa allt, vi drar ju på onsdag wihooooo
 
Ha en fin vecka här hemma i Sverige! Jag ska försöka blogga från Wales och lägga in bilder och allt.
 
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0