Så trött...

Fredagkväll, jobbat 4 dagar i sträck och är skittrött. Idag var det väldigt fullt upp. Jag genomförde också min första vårdplanering vilket innebär att en biståndshandläggare från kommunen kommer till avdelningen och tillsammans har vi ett möte med anhöriga, patienten (i de fall det är lämpligt) och en sjuksköterska. Vi pratar om patientens tillstånd och vad patienten måste ha hjälp med när det gäller vardagliga aktiviteter som dusch, städ, tvätt, mat, mediciner m.m. Sedan ansöker patienten och anhöriga om olika hjälpinsatser t.ex. hemtjänst, äldreboende m.m.
Jag var lite nervös men förberedde mig noga så det gick jättebra! =D
 
Läkaren sade till mig idag att han tycker jag jobbar bra och att han hört det av flera kolleger att de tycker jag är bra på det jag gör. Roligt att höra eftersom jag är så ny och fortfarande osäker på mycket men jag är ju en kontrollfreak och har mina listor och rutiner. Jag satsar alltid 100% på det jag gör, chansar inte och lär mig nya saker varje dag.
 
 
Hittade en massa bilder i mobilen på ett litet gulligt huvud =)
 
I helgen ska jag och Henry ha lite egentid, gå på bio och sedan ut och äta.  På söndag ska vi ut hela familjen och ev. (hoppas hoppas) köpa en ny tvättmaskin. Hatar att tvätta i tvättstugan, allt detta släpande upp och ner och passa tider och sådant. Så skönt att bara slänga in tvätten vilken dag  och tid som helst (nästan).
 
Önskar er alla en trevlig helg!!
 

Kommentarer
Postat av: Ingells

Hahaha, Samuel har huvudet på skaft 😊

Svar: mmm hahaha
Chetti

2016-08-08 @ 23:24:50
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0