Sommar

I helgen har vi haft väldigt omväxlande väder. Sol och värme, sedan åska och ösregn om vartannat.

Utelek

I söndags skulle vi till nyöppnade Exploria där de har Europas största lekland, dinosariepark m.m. Vi gick dit för att gå till dinosarieparken (80kr/person) men tjejen i kassan sade att då måste man betala för leklandet också (150kr/barn). 230kr/barn för detta, hutlöst!! Jag blev så arg o besviken att vi vände och gick. Vi åkte och åt ute istället.

Idag, måndag var jag ledig. Så vi åkte och hämtade Alicias nya glasögon, bråkade med Synoptik om hennes linser för att de beställde de dyrare och inte de billigare som jag själv använder..., priset var anledningen till att vi lämnade Specsavers... Tröttsamt...
Sedan växlade vi pengar och köpte kabinväskor på Rusta för 499kr/styck. Väl hemma har vi slappat.

Denna vecka jobbar jag kväll tisdag och lördag, dag onsdag, torsdag och söndag. Ledig måndag och fredag. Samuel är nu ledig i 4 veckor, synd om F som knappt kommer få sova ut...

Ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0