En vecka kvar

Ja, då är vi framme vid sista veckan som sjuksköterskestudent 😄

Jag är ledig idag så ska passa på att åka och storhandla inför examen och min systers ankomst. Pengar kommer rulla...

Ikväll har vi examensmiddag med klassen, bubbel och 3-rätters och fest på det wihooo

I helgen blir det storstädning och tvätt av allt som bör tvättas. 

Imorse vägde jag mig trots att lördag är min vägningsdag och vågen visade 66,7kg!!! What? Normalvikt vilket var mitt mål inför examen!! Så j ä k l a glad!!! 21kg borta sedan maj förra året då jag låg på BMI fetma. 

4kg till slutmålet men det viktigaste för mig nu när sommaren är i antågande är att hålla i kost och träning och INTE börja gå uppåt igen som jag alltid gör...

Nu måste jag dra!! Ha en fin helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0