Sista veckan som sjuksköterskestudent



5 dagar till examen och alla poäng är tagna och finns svart på vitt! 😄

Vad händer i veckan då? Jo, jag ska klippa mig, fixa håret, Henry ska klippa sig, jag måste hitta klänning och skor till fredag m.m.

Imorgon är vi alla lediga, på tisdag går barnen i skolan och jag måste då hitta klänning och skor plus fixa håret. På onsdag är jag i skolan hela dagen men det är inget ansträngande utan mest information, utvärdering och övning i kyrkan inför examen 😄

På onsdagkväll kommer min fina storasyster Ingells med yngsta sonen S, med sig har hon även sin pojkvän och hans barn. De ska stanna här ett par dagar och fira examen med mig ❤️.

På fredag smäller det! Vi har först en avslutningsceremoni 11:30 i skolan med bara oss elever o lärare. Då får vi vårt examensbevis. Sedan mingel efter det och 14:00 har vi avslutning i Katarina kyrka på Södermalm och då får släkt och vänner komma.

Alicia slutar även mellanstadiet den dagen och det är även hennes sista dag på Borgskolan. I högstadiet kommer hon gå i Tumba på Kunskapsskolan. 

Vid 18:00 fortsätter det här hemma med god mat som smörgåstårtor (Anna gör dem ❤️), kyckling, ris, blandsallad, baguetter och korv i bröd. Sedan har jag faktiskt köpt några goda kakor, inget hemmagjort och köpetårta på det. Sedan kommer vi bjuda på olika snacks, vin, öl och cider om så önskas. 

Hoppas det blir så lyckat som jag tänkt mig!!

Hoppas ni får en fin vecka!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0