Slut i bollen

Jobbat lördag, söndag och måndag så visst är man lite slut i bollen... Vissa saker har jag koll på, andra saker kommer jag säkert fråga 100ggr om och speciellt när jag börjar gå själv... Men det är bra arbetskamrater så de kommer säkert hjälpa mig i den mån de kan.
 
Det är otroligt mycket att göra hela tiden och många jobbar över för att dokumentera. Det blir ju flex som man kan ta ut som lediga timmar/dagar senare men i praktiken är det inte lika lätt att ta ut sin flex... Det enda positiva är väl att dagarna går snabbt och vips så ska man hem =)
 
Denna vecka jobbar jag måndagdag, ledig tisdag och då ska jag och Alicia ut på lite egentid, jobbar onsdagkväll, torsdag och fredag dag och ledig helgen wihooo. Känslan av att vara ledig en helg är helt annorlunda nu hahaha
På fredag slutar jag 16:00 så vi firar Midsommarafton när jag kommer hem med lite god mat och sådär. Inget stort men lite firande får det bli =D
 
Ha en fortsatt skön vecka både ni som är lediga och ni som jobbar!! =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0