Måndagsmys


Sitter o väntar i bilen medan Alicia dansar. 

Helgen gick i 180 som vanligt. Vi hann baka muffins, hallongrottor, sausagerolls och mer snickerskakor. Det var några glupska typer som åt upp förra helgens snickerskakor...

Annars blev det lite film tyvärr bara b-iga skräckisar... 😐

Just nu pågår min sista vecka på vårdcentralen. Idag fick jag vara i labbet och ta blodprov på löpande band, bra träning! Sedan har jag fått lägga om lite olika sår. Denna veckan är jag där månd-torsd, fredag ska jag till skolan på seminarie. Fullt ös med skolan, hemtentan måste jag skriva klart i veckan. Mycket uppgifter i skolan utöver praktiken så jag har suttit varje söndag för att hinna med. Tråkigt men det är bara att kötta på och räkna ner tiden...

Ha en fin vecka gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0