Påsken är över

Sämsta Påsken ever... Jag har legat däckad i sängen lördag-måndag, superförkyld och ömklig... Alla roliga planer gick om intet. Vi åt i alla fall lite god mat på Påskafton
 
Men inga påskägg blev det och jag och Samuel lade oss 21:00 och sov till 08:00 nästa dag... Dessutom spillde Henry juice över min fina dator som jag fick av F i somras och nu går inte den att starta...
Så idag blev det lite av ett impulsköp en ny dator
 
 
Denna men i vit färg, plus Officepaket och försäkring för 1 år, 5000kr. Det sved i kassan men jag behöver den till skolan nu liksom, jag kan inte vänta på att den trasiga ska fixas om den ens går att fixas...
Denna dator får absolut ingen röra!! Detta är liksom tredje laptopen sedan jag började skolan för 2,5år sedan... Helt sjukt!
 
Så som ni kan förstå så kunde Påskhelgen varit betydligt trevligare och roligare än den blev... =( Jag har i alla fall fått sova ut ordentligt.
 
Imorgon kör vecka 3 av 5 på praktiken igång och denna vecka kommer min lärare ut för en mittbedömningen så jag måste förbereda mig för den och det lär ju bli på kvällarna när Samuel sover. Henry och Alicia ska njuta av lediga påsklovsdagar hela veckan.
 
Ni får ha en bra vecka!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

amen för fan... jesus... 3e datorn... jag hoppas verkligen ni har drulleförsäkring... för då blev det en billig ny dator... ...

Svar: Jag vet, helt sjukt vad mina barn har sönder saker 😔

Vi har drulle men 1800kr i sjäkvrisk... F ska ta den till någon som fixar datorer o se om det går att laga billigare.

Min nya dator får ingen röra! Jag kommer behandla den som ett skört ägg 😊
Chetti

2016-03-29 @ 07:51:42
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: mamma

Då var det tur att ni inte kom till Malmö, när Du blev så förkyld. Jag tyckte också att påsken var tråkig, fastän jag hade ett besök, som dessutom hade kakor med sig.Nu måste vår och sommar bli lyckade. Min dator krånglar med Skype och accepterar inte det gamla lösenordet. Får jag pengar tillbaka på skatten skall jag köpa en ny snabb dator.

Svar: Tråkigt att du hade en så tråkig påsk... 😔. Ja, du kan unna dig en ny dator tycker jag. Önska dig i present kanske?!
Chetti

2016-03-29 @ 19:07:03
Postat av: Ingela

Sicken jefla påsk, men så är det, kroppen känner av om man är ledig och slår till och ut en som en käftsmäll =( vilket skit med datorn, ta pengar på Henrys sparande så kanske han känner av att han behöver vara rädd om saker >=(

Svar: Datorn är inlämnad så vi får se om den kan fixas. Ja, typiskt att man blir sjuk över långledighet...
Chetti

2016-04-04 @ 16:07:58
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0