Vecka 2 pågår

Och denna veckan har jag praktik måndag-torsdag. En sväng till skolan för omvårdnadshandledning imorgon.

Fredag är vi lediga, långfredag 😄

Helgen började med spya, Samuel kräktes ett par ggr på kvällen/natten.
I lördags var jag och Henry ute på lite ensamtid. Vi såg Kung Fu panda 3, jag somnade x antal ggr 😂 och sedan åt vi mat. ❤️

I söndags pluggade jag och tog det lugnt för en gångs skull.



Vi såg Robin Bengtsson från Mello 😍



F har införskaffat en splitterny Toyota Prius, 7-sitsig, stow and go. För numera kör han för Taxi kurir. F trivs bra som taxichaffis och det gör mig glad. Men vi ses sällan o han jobbar 6 av 7 nätter...


VG på praktiken på vårdcentralen 😄

Ni får ha en bra vecka! 💪💪

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till ett fint betyg! Det var en flott bil, som Felix kör runt i.Det viktigaste av allt - han trivs! Lite tråkigt att ni inte kommer till Malmö,men vi träffas i alla fall i juli. Koppla nu av ordentligt under påsken och samla nya krafter!

Svar: Tack! Jo, det är en jättefin bil!Jag vaknade med halsont o förkylning så det var nog tur att vi inte åkte ner... Så det kommer bli en del vila i helgen
Chetti

2016-03-25 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0