5 veckor kvar

5 veckor kvar till examen, helt otroligt! Den dumma salstentan tar bort en del av glädjen men jag kommer bli sjuksköterska oavsett om jag hinner få alla poäng till examensdagen eller lite senare.
 
 
Vår fina "examensnedräkningstavla" som är uppsatt i entrén i skolan. Kan ni se mitt namn? Numera är den helt full av namn =D
 
Jag följer "Villfarelser" både på Instagram och Facebook, underbara bilder och texter hahahaha
 
I helgen vet jag inte vad som händer riktigt, troligen mer utelek bara p g a pengabrist, tänkte lägga in en annons på lite kurslitteratur, dags att sälja loss och få lite pengar att använda sig av denna och nästa månad.
 
Att vara ledig såhär i flera dagar och inte ha några planer mer än att försöka fylla dagarna är mycket ovanligt för mig. Känner mig rastlös hahaha
 
trevlig helg på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0