Det var den helgen det

Trots en del pluggande så har jag ändå haft en behaglig helg.
 
Igår drog vi till Skärholmen C och köpte skor och jackor till killarna samt beställde ett par söta glasögon till Samuel.
 
Jacka till Samuel från Lindex
 
Skor till Samuel från Skopunkten.
 
 

Pimpat balkongen med det härligt stora parasollet och plastmattor från Rusta. Varje månad ska vi köpa något till balkongen som nytt bord och stolar, hyllor, växter m.m.
 
 Underbart fint och varmt väder har vi haft i helgen
 
Nu imorgon kör sista kursen igång, sista kursen på utbildningen!! Det är en valbar kurs och jag valde Livsåskådningsfrågor i vårdkontext. Inte världens mest spännande kurs men men sista poängen måste ju tas.
På tisdag mellan 17:00-20:00 får ni gärna skänka mig en tanke då den sista salstenten ska ta plats, i folkhälsovetenskap. Har pluggat idag så det sprutar fakta och begrepp ut ur mina öron...
 
Sedan är jag ledig onsdag-söndag, wihooo så skönt!! Samuel är ledig tisdag-söndag då förskolan är stängd tisdag och onsdag, stora barnen är lediga onsdag-söndag då deras skola är stängd på onsdag. Får se vad vi hittar på, badhus hade jag i tankarna och ev. något museum.
 
Jag önskar er alla en himla fin vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0