Fredagsdags

 I veckan fick jag mitt schema för tre månader. Ett typiskt sjuksköterskeschema med allt från 4-6 dagars arbetsveckor. 37 timmar heltid. 2 av 5 helger.


Första veckan 😵😄

Andra veckan ser bättre ut 😄

Känns spännande och roligt att jobba igen och nu med ett meningsfullt jobb där jag förhoppningsvis kan göra andra människors liv lite bättre. 


Från barnens skola i onsdags då de hade en vårkonsert. De sålde också hembakta kakor (100 chokladbollar gjorde vi...) m.m. Alla pengar gick till barncancerfonden.



Igår när vi firade förskolansdag. Såpbubblor, korv i bröd, löpning o allsång.


Skickade precis in min sista hemtenta och nu är det bara 3 veckor kvar till examen 🎉😄

Tyvärr har jag gått o blivit sjuk... Halsfluss troligen så jag ska åka till jourmottagningen senare. Alicia har samma symtom så hon får hänga på. Igår satt F med Henry på närakuten i 4 timmar då vår kära VC inte hade några tider trots att jag ringde när de öppnade... Öroninflammation med sprucken trumhinna så han har fått hydrokortison salva att droppa i öronen. 

Så denna helgen kommer gå till att vila så mycket som möjligt. Det tråkiga är att jag inte "får" träna tills jag mår bra igen... Jag som älskar att träna o den adrenalinkick det ger. 

Önskar er alla en fin helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0