Katastroftenta

Alltså tentan som skulle vara så lätt visade sig vara väldigt svår. Jag vet ärligt talat inte hur det gick men det känns inte bra. Säg inte nu "du klarade den" för det vill jag inte höra när jag känner såhär. Många var upprörda o förbannade. Vi fick frågor som vi aldrig hört förut o frågor som vi inte förstod. Vi visste inte vad vi skulle svara så det blev en massa flummande...
Väldigt besviken när jag pluggat så sjukt mycket på helt fel saker tydligen...

Det blir tre långa veckor och vi får en andra chans 4/6 men det är liksom dagen efter vår examensmiddag. 

Lite ledsen är jag men ett litet hopp finns ju alltid och hoppas mitt flummande kan pricka in tillräckligt med poäng. Nu ska jag njuta av våra 5 lediga dagar och låtsas som allt är bra.

Idag ska jag ut och shoppa lite med Alicia 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

det gick som det gick... vi fick komplettera små mongo-saker i slutet av sista kursen oxå, så man fick examensbeviset några veckor efter slutet, men fakk it, när du är klar så är du klar, det är easy peasy...

Svar: Tråkigt att ta examen om inte alla poäng är tagna 😔. Känns lite fake även om jag till slut kommer få alla poäng. Dessutom ringa till mitt nya jobb och förklara att jag inte fått alla poäng. I värsta scenariot alltså i bästa hinner jag med allt innan examensdagen ✊🏻✊🏻
Chetti

2016-05-05 @ 08:19:12
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0