Ren och skär glädje

Många i klassen mejlade ju vår lärare för att visa sitt missnöje över salstentan och idag lade hon upp följande på vår skolsida
 
 
Ren och skär glädje som sagt! Hoppas G håller i sig till 24/5, men det bådar ju gott!!
 
I veckan ska vi spela in ett videosamtal i samtalsteknik, jag spelar sjuksköterska och en klasskompis patient. Senare om några veckor blir det samtalsuppföljning med reflektion. Sedan ska vi ha föreläsning, basgruppsarbete m.m. Veckorna springer iväg och jag får nästan nypa mig i armen över att jag snart är sjuksköterska!!!
 
Önskar er alla en fin vecka
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis! Underbart besked! Då är många lyckliga!

Svar: Ja, men många var också irriterade och så. Svårt att göra alla nöjda =D
Chetti

2016-05-09 @ 11:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0