Trump

Är jag typ den enda som inte blev överraskad när han vann?? Jag sade det till F förra veckan, att jag tror Trump vinner.
 
Folk gråter, protesterar m.m. men hallå han vann för att folk röstade på honom. Nej, han kommer inte starta ett tredje världskrig, han kommer inte vända upp och ner på allt, kasta ut invandrare, bygga en mur till Mexico m.m. Även om han skulle vilja, eftersom precis som Obama haft motstånd av parlamentet under alla sina 8 år så kommer även Trump ha motstånd mot alla sina tokiga idéer. Skulle han bryta mot USA´s  grundläggande värderingar och lagar så blir han ju avsatt. Så vi kan vara lugna här i Sverige, jag förstår inte varför svenskarna blir så upprörda och t o m gråter. Han kommer inte påverka oss vidare mycket. Och nej jag tycker inte om honom och tycker han är en stor jättebaby som inte borde ha fått bli presidentkandidat men nu blev han det. Nu är det upp till bevis för honom att "make America great again" men jag tycker America aldrig varit great =D
 
Putin kan vi vara mer rädda för isåfall då han är nära oss och har en del galna idéer och låter inte någon stoppa honom. Men jättebaby Trump ger vi bara napp och snuttefilt så blir han lugn hahaha
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

så jävla bra skrivet. precis, helt rätt, man behöver inte vara ett fan av Trump bara för att man accepterar att han vann valet. och angående alla galenskaper. folk verkar tro att usa blev något annat över en natt och att Trump har ensam makt typ som en diktator som tagit makt över ett litet land.
Jag tror att han blir bra för USA, jag tror faktiskt det, och det tror majoriteten oxå, annars hade han aldrig vunnit valet. Folk får sluta dumförklara majoriteten av befolkningen. Gör mig lika lack som här i detta pisse-landet ang. häxjakten på SD:s väljare, hey, låt the fuck folk rösta som de vill, jag tycker man är mycket mer galen om man röstar på Fi eller MP :D (nä jag tänker inte utveckla det hahahhahahahaha)

tjingeling sis

Svar: Han har redan nu börjat backa om vissa saker han skulle göra. Jag tror han kommer bli den första presidenten som avsätts innan dessa 4 år gått alternativt att han blir skjuten till döds. Jag har röstat på MP senaste valen men det gör jag inte mer då de inte håller det de lovat och blivit pinsamma i många avseenden. Men aldrig sverigedemokraterna 😱
Chetti

2016-11-14 @ 07:33:40
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0